چگونه طراحي سايت خود را به رتبه نخست گوگل برسانيم
نوشته شده توسط : مونا احمدی

سئو سايت با سئو كندو،

چگونه طراحي سايت خود را به رتبه نخست گوگل برسانيم
پيش از پرداختن به بحث اصلي درباره سئو سايت لازم است نكته هايي را به عنوان مقدمه خدمت  كاربران عزيز عرض كنيم توجه و رعايت اين نكته ها مي تواند در همان قدم هاي اولي سئو سايت تاثير زيادي بر روي بهينه سازي سايت در نزد موتورهاي جستجو به خصوص در نزد گوگل داشته باشد. مطلبي را كپي نكنيد. اولين نكته اينكه به هيچ نحوي از مطالب سايت هاي ديگر براي توليد محتوا در سايت خود كپي برداري نكنيد. اگر مطلبي را در سايتي ديگر براي سايت خود مفيد مي دانيد، سعي كنيد در زير مطلب منبع آن را نيز بيان كنيد، اين كار رتبه سايت شما را همتراز با آن سايت بالا مي برد.
توجه داشته باشيد كه گوگل موتوري هوشمند است و بيش از هر چيزي مطالب كپي شده را تشخيص مي دهد و بعد از مدتي طراحي سايت شما را به رتبه هاي پايين تر پنالتي مي كند. كه در صورت اتفاق افتادن اين كار بالا آمدن دوباره طراحي سايت شما سخت تر خواهد بود.
مقالات را ويرايش نكنيد. از اديت و لود دوباره مقالات سايت هاي ديگر در طراحي سايت خودتان پرهيز كنيد. به اين دليل كه Google اين نكته را نيز تشخيص خواهد داد و اگر منبعي براي مطلب اديت شده نيامده باشد باز رتبه سايت شما تنزل خواهد كرد.
رتبه صفحه طراحي سايت شما در نزد گوگل اثر زيادي در تجارت شما خواهد داشت با توجه به اينكه تمام تلاش شما بر اين است كه رتبه صفحه سايت خودتان را در گوگل بهينه سازي كنيد به موازات آن كسب و كار شما نيز رونق خواهد گرفت. در ادامه نكته هاي را زير اين موضوع براي تان برمي شمريم تا با رعايت آنها سايت شما نتيجه مورد قبولي را در رنكينگ موتورهاي جستجو و گوگل به دست بياورد با ما همراه باشيد.


رعايت اصل ها و قاعده هاي سئو سايت در كدنويسي طراحي سايتبراي آنكه طراحي سايت تان در گوگل رنكينگ خوبي به دست آورد بايد اصل هايي را در جهت سئو سايت رعايت كنيد. در ذيل چندين اصل مهم را يادآوري مي كنيم.
كدنويسي HTML طراحي سايت بايد براساس برچسبDIV اجرا گردد و از برچسب TABLE به منظور صفحه بندي بهره گرفته نشود. برچسب TABLE تنها بايد زماني به كار رود كه مي خواهيم اطلاعات جدولي در سايت داشته باشيم.
نشاني دادن صفحه ها بايد براي گوگل سئو شوند به اين نحو كه نشاني دادن هر دسته و گروهي در يك فايل گنجانده مي شود و اسم صفحه ها بر پايه سرنويس صفحه در آن ها قرار مي گيرد. به كارگيري اسم صفحه فارسي اثر خوبي در شناخته شدن صفحه هاي طراحي سايت در گوگل دارد.
كد نويسي طراحي سايت بايد مطابق با w3c نوشته شود و بعد از پايان يافتن طراحي سايت بايد سايت در W3c Validator ارزيابي شود و اشتباهات سايت را مرتفع كنند. در حالتي كه اشتباهات طراحي سايت برطرف شود اين طراحي سايت پيام خوبي را به شما خبر خواهد داد.
اين سايت صفحه هاي طراحي سايت را به طور تفكيك شده مي سنجد و ارزيابي مي كند پس كار آزمايش بايد بر روي يك به يك صفحه هاي طراحي سايت اجرا شود.
در نظر داشتن عنواني براي صفحه هاي طراحي سايت و به كارگيري از برچسب هاي H1,H2,H3 و ..

به همراه مراعات كردن اصل هاي سئو سايت در جهت بالا بردن رتبه صفحه طراحي سايت، بايد اصل هايي قوي تر و حرفه اي تر را نيز در نظر داشته باشيد و رفته رفته آنها را نيز به كار بگيريد. در ادامه سعي مي كنيم به گوشه اي از اين اصل هاي حرفه اي سئو سايت اشاره اي بكنيم.
ساخت نسخه موبايل طراحي سايت يا رسپانسيو كردن طراحي سايت اثر خيلي زيادي بر روي رتبه صفحه سايت شما در نزد گوگل خواهد گذاشت، به اين دليل كه بازديدكنندگان در زمان حاضر بيشتر از هر وسيله اي از تلفن همراه و يا تبليت باري استفاده از وب و سرچ آن بهره مي گيرند و به تبع آن نشان دادن اصولي با سايز هماهنگ تلفن هاي همراه و تبليت ها سبب خواهد شد بازديدكننده ها با وسايل تلفن همراه هوشمند و تبلت به راحتي و در كمترين زمان ممكن به طراحي سايت شما دسترسي داشته باشند و به موازات آن آمار بازديد سايت شما افزايش يابد و با بالا رفتن آمار بازديد رتبه صفحه طراحي سايت شما نيز بهينه تر شود.
به كارگيري از اسنيپت ها سبب خواهد شد سايت شما در نزد گوگل خواناتر ديده شود. در حالتي كه از rich snippets و structured data بهره مي گيريد مي توانيد آن را در Google Structured Data Testing Tool – Google Help ارزيابي كنيد و بسنجيد، تنها لازم است نشاني اينترنتي صفحه دلخواه تان را به اين سايت بدهيد تا اسنيپت هاي استفاده شده در اين صفحه را به شما قابل مشاهده نمايد.


انتخاب عنوان درست براي رتبه صفحه سايت تايتل و سرنويس صفحه كه در بالاي مرورگر مشاهده مي شود اصلي ترين قسمتي است كه گوگل و ساير موتورها بوسيله آن متوجه زمينه كاري و فعاليتي صفحه شما مي گردند. به منظور اينكه مناسب ترين تايتل و عنوان را براي صفحه هاي طراحي سايت تان انتخاب كنيد به موارد زير دقت كنيد.
۱ . تايتل صفحه را به منظور زمينه فعاليت سايت تان طراحي نماييد و نه به منظور گوگل يا ساير موتورها. عنوان بايد براي بازديدكننده جذاب و گيرا و گويا باشد.
۲ . از واژه كليدي تا مي توانيد فقط يك مرتبه در عنوان بهره بگيريد.
۳ . از واژه هاي كليدي بيش از اندازه بهره نگيريد و تلاش كنيد هر صفحه و مقاله تان بر روي يك واژه كليدي فوكوس داشته باشد.
در پايان عنوان اسم برند تجاري خودتان را بنويسيدضرورتي نيست معاني ديگر را سرنويس بنويسيد همين كه مترادف ها يا معاني ديگر واژه هاي كليدي خود را درون محتواي متن خود بياوريد كفايت مي كند.
اصلي ترين صفحه طراحي سايت صفحه نخست سايت است. در گزينش واژه كليدي صفحه نخست توجه كافي به خرج بدهيد و در اول و آخر محتوا، اسم برند تجاري خود را كه ساير واژه هاي كليدي سايت شما را نيز شامل مي شود را به كار بگيريد.




:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: